JE MOŽNÝ OSOBNÝ ODBER?
Osobný odber objednávok NIE JE možný.
Eshop www.zavlahovesystemy.sk je výlučne zásielkový obchod. Zasielaním tovaru kuriérom (aj na dobierku) priamo k zákazníkovi môžeme pre Vás udržiavať dlhodobo nízke ceny tovaru. Vzhľadom k tomu, že sídlo firmy je len kancelária, kde prijímame Vaše objednávky, osobný odber nie je možný.
NAD KOĽKO € JE POŠTOVNÉ ZADARMO?
Minimálnu sumu nákupu pre dopravu ZADARMO je 55 €.
ZA KOĽKO DNÍ MI PRÍDE OBJEDNANÝ TOVAR?
Viac ako 99% tovaru máme SKLADOM a preto Vaše zásielky expedujeme každý pracovný deň prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS t.j. do 24 hodín po prijatí objednávky – v prípade, že ste si zvolili platbu DOBIERKOU. V prípade, že nám pošlete objednávku do 12,00 hod. – vieme Vám ju expedovať ešte v daný deň.
Ak ste si zvolili platbu prevodom na účet – Vaša zásielka bude zaslaná kuriérom GLS bezprostredne po prijatí prostriedkov na náš účet.
Preprava kuriérskou spoločnosťou GLS trvá štandartne 1 pracovný deň v rámci celej SR.
AKO MÔŽEM NA E-SHOPE ZAPLATIŤ ZA TOVAR?
● PREVODOM na náš bankový účet
● DOBIERKOU – poplatok 1,- €
KOĽKO STOJÍ DOPRAVA KURIÉROM?
Ak je Vaša objednávka v hodnote do 54,99 € – cena dopravy kuriérom je 5 €.
AK je Vaša objednávka v hodnote nad 55 € – cena dopravy kuriérom je ZADARMO.
ČO SA DEJE PO TOM, AKO ODOŠLEM OBJEDNÁVKU?
V podstate okamžite dostanete e-mail o tom, že sme Vašu objednávku prijali. Následne záleží od formy platby.
- Pri platbe na DOBIERKU – dostanete od nás ďalší e-mail v čase, keď Vašu objednávku odovzdávame kuriérskej spoločnosti (štandardne do 24 hodín od objednania), spolu s elektronickou faktúrou, dodacím listom a informáciou o odovzdaní zásielky kuriérovi.
- Pri platbe PREVODOM na náš účet – Vám po prijatí Vašej objednávky zašleme e-mail s platobnými údajmi. Po prijatí platby odovzdávame kuriérskej spoločnosti Vašu objednávku a Vy dostávate ďalší e-mail spolu s elektronickou faktúrou, dodacím listom a informáciou o odovzdaní zásielky kuriérovi.
ČO AK NEDOSTANEM E-MAIL?
E-mail so zhrnutím objednávky dostávate okamžite po jej odoslaní. Pokiaľ teda neregistrujete tento e-mail do 30 minút, znamená to, že niekde pri odoslaní e-mailu nastal problém. Prosím – kontaktujte nás na našej infolinke 0905 12 13 15 v čase od 08:00 do 18:00.